‘Fortnite’Pro FaZe Dubs menangani penangguhannya dalam tweet panjang, mungkin akan kembali tidak lama lagi

Setelah dia digantung hoặc tổ chức permainannya selama-lamanya, tidak banyak yang didengar dari CáchFortnite: Cuộc chiến Hoàng tộcCúc Pemain pro Daniel xông hơi Dubs Wal Walsh. Sepertinya hari-hari diam đài phát thanh sudah berakhir cho đến anak muda ini Faan Klan ahli setelah dia membuat permohonan maaf yang panjang Twitter.

FaZe Dubs menangani kejadian itu

Setelah lebih sebulan, Dubur tweet kemas kini mengai apa yang dia lakukan dan terperinci bagaimana keadaannya di bawah apa yang disebut latihan kepekaan bahawa dia telah mengalami. Dia memulakannya khẩu súng lục của bạn ma thuật kepada orang-orang yang dia telah menyinggung perasaan selama ini sambil menambahkan bahawa Hồi tidak ada kata-kata chouk menggambarkan sejauh mana benar-benar menyesal.

‘FortnitePro menyeleaikan latihan kepekaan dengan Jurulatih

Selanjutnya, dia mendsahkan bahawa dia telah selesai Faan KlanLatihan kepekaan dan bahkan menyebut “pelatih kepekaan” yang mengajarnya lềuang “sejarah dan penggunaan asli dari beberapa kata-kata yang menyinggung yang paling sing Dia juga menyatakan bahawa sebelum ditangguhkan dan Dilatih, dia memiliki pemahaman yang berbeda lềuang kata-kata itu dia sekarang Hồi terkejut

Yang Mengatakan, “FortniteHồi Pro terus menyatakan bahawa dia Hồi sekarang bertekad cho đến mengambil sikap Cách terhadap penggunaan kata-kata menghina dan cho đến hidup dengan moto của mình berfikir sebelum “Dubs menutupnya dengan mengucapkan terima kasih kepada keluarga FaZe yang telah menyokongnya selama ini dan pengikutnya yang menurutnya, membuat dia bertanggungjawabas.

Oleh kerana kesalahannya, jawatan itu telah diterima dengan baik oleh masyarakat dan sebagai penulisan, Tương tác FortniteTweet pro telah mendapat banyak (11k suka) Twitter. Ini sebenarnya kali keduanya membicarakan apa yang berlaku dan meminta maaf kepada orang-orang yang dia tersinggung. Pada bulan Mac 1, dia sudah membuat tweet perm Nam maaf yang menyatakan bahawa apa yang dia katakan adalah “menyakitkan hati, tidak nhạy cảm, sau đó salahSau đó perkataan itu seharusnya tidak ada dalam perbendaharaan kata.

Bukan kali pertama

Untuk yang belum tahu, FaZe Dubs terangangkap dengan ucapan yang mengikan lềuang orang lainFortniteSốt Siaran lengung pada ngày 29 tháng 2 yang merebak di interweb seperti api. Faan Klan memperhatikan apa yang Dilancarkan oleh anggota mereka di aliran tersebut dan segera mengeluarkan pernyataan rasmi yang mengumumkan bahawa pemain per digantung selama-lamanya.

Tidak lama lagi akan kembali nyata

Sekarang Pelajaran telah dipelajari, FaZe Dubs‘Pengikut sedang menunggu kepulangannya seperti biasa’Fortnite“Mạnh mẽ. dia tidak mendsahkan tarikh yang pasti mengai kapan dia akan kembali, termasuk status kariernya, tetapi mengingat tweet terbaru dia yang menangani kejadian itu, kemungkinan kepulangannya akan sega Dilakukan.

© SEMUA HAK DIBERIKAN