Alfawise J20 Bone Conduction Review: Är det värt att köpa?

Har du någonsin uttråkat att falla? Du får en ny partner som du måste få en ny partner som bara är slöseri med pengar. Ett annat alternativ är hörlurar men jag gillar personligen inte att bära hörlurar när jag forskar lite och när jag hittar hörlurar med benledningar. Därför bestämde jag mig för att ge er hela Alfawise J20 Benledning Granska det!

Alfawise J20 Bluetooth 5.0 benledningshörlurar använder en integrerad ram av titanlegering, med en titantråd flyter genom örat och hänger tillbaka. De är ett nytt tillägg till Alfawise hörlursserien. Dessa hörlurar finns direkt på lyssnarens kindben. De tillåter lyssnare att konsumera ljudinnehåll samtidigt som de bibehåller situationen. Detta kan återställa ljud tydligt i en bullrig miljö, och ljudvågor kommer att påverka andra när de diffunderar i luften. De är mycket lämpliga för sporter som löpning och cykling.

Grunder: Vad är Bone Conduction-hörlurar?

Låt oss prata om benledningen först som en tydlig uppfattning om hur det fungerar. Benledning är ledning av ljud till det inre örat genom dödskallbenen så att det tillåter lyssnaren att känna ljudinnehållet utan att blockera hörselgången. Överföring av benledningar tillåter dem att höra. Istället för att använda trumhinnan utför de trumhinnans roll som också gör oss mindre känsliga för öronskador.

Design och specifikationer:

Alfawise J20 Bone Conduction Review: Är det värt att köpa? 1

Den smala ergonomisk design gör det lämpligt för alla typer av situationer. De är extremt lätta och väger bara 33 g vilket gör dem mycket bekväma även om de bärs i timmar, till skillnad från vanliga hörlurar. De är tillverkade av titan- och kisellegeringar som gör det flexibelt, men ändå hållbart och inte lätt trasigt. Med en vattentät design, med en IP56-klassificering, gör den motståndskraftig mot svett, regn, damm etc. vilket gör den idealisk för situationer som regniga dagar eller under ansträngande träning. Designen är enkel men robust så att den förblir på plats

Frekvensen för Alfawise J20 är mellan 20 Hz och 20 KHz. Det har ett 170 mAh batteri tillverkat av litiumjonpolymer som varar upp till 5 timmars kontinuerlig musikuppspelning med standbytid 20 dagar vilket kräver 10 minuters laddning för en timmes lång trådlös musik. Detta är inbäddat i den sofistikerade Qualcomm Master IC Chip.

funktioner:

Blåtand:

Version 5.0 Bluetooth-chipteknik gör det möjligt för trådlösa headset från GENSO att motstå kabelskatastrofer. Med Bluetooth 5.0 kommunicerar alla enheter Bluetooth Low Energy, vilket innebär minskad strömförbrukning och en längre batteritid. Du kan också spela ljud på två enheter samtidigt. Ökad hastighet och större räckvidd är ytterligare fördelar. Bluetooth-avståndet är 15 meter utan hinder.

kontrollera:

Alfawise J20 har alla kontroller som behövs i trådlösa hörlurar. De nödvändiga knapparna är placerade så att de är lättillgängliga. Från ljudkontroller som volym till kontroller placerade separat och låtval styrs av en enda knapp som måste klickas för att beställa till föregående låt som är en vanlig kontroll på vissa hörlurar. De har lagt till ytterligare funktioner för att ringa röstassistenter Siri genom att trycka länge i 3 sekunder. Det finns en mikrofon som tillåter 5 timmars samtalstid. USB-laddningsporten placeras bredvid volymkontrollen.

LED-statusindikator:

Hörlurar har en LED-indikator för status som visar olika statuser i två olika färger. Den röda lampan blinkar för att varna användaren när batteriet är svagt och det röda ljuset blir stabilt vid laddning. Det blå lampan visar när batteriet är fulladdat och de blå och röda lamporna tänds som ett alternativ när Bluetooth-parning är klar.

Ljudkvalitet:

Alfawise J20 Bone Conduction Review: Är det värt att köpa? 2

Hur man spelar musik med god tydlighet Hur man skapar musik med god tydlighet. Hörlurar har vanligtvis två typer av ljudkanaler: mono eller stereo. Den här hörlurarna ger den senare. De arbetar med ljud från två oberoende kanaler, den vänstra kanalen för den vänstra högtalaren och den högra kanalen för den högra högtalarutgången. På det här sättet låter olika ljud från två högtalare. Den enda nackdelen är ljudet från dessa hörlurar, men det tjänar sitt huvudsyfte med dess design och funktioner.

Så är det värt att köpa Alfawise J20 Bone Conduction-hörlurar?

Alfawise J20 Bone Conduction Review: Är det värt att köpa? 3

Om du är en löpare, cyklist eller någon som gillar att gå i parken skulle detta vara perfekt och hålla dig medveten om din omgivning. Det är också viktigt för dig att prata med vänner eller kollegor när du lyssnar på musik. Dessa hörlurar är säkra och gör dig mindre känslig för öronskador. Det är också svettbeständig vilket förhindrar hörlurar från att ha en dålig lukt. Till ett lågt pris ger dessa hörlurar allt du behöver.

Numera kan du köpa Alfawise J20-hörledningar för benledningar till ett otroligt pris på endast 31,99 dollar för växellåset.

Alfawise J20 Bone Conduction-hörlurar (svart) (FLASH SALE)

COUPON CODE: A9KE0NL1B0