Hero Express recensioner – GameSpace.com

Hero Express Recensioner - GameSpace.com 2

Dåliga killar är runt omkring dig, och det enda ansiktet du kan besegra dem genom att springa till slutet av deras nivå. Du startar din motor och börjar din resa på kullen och genom en pöl med luft. Se till att vindrutan inte blir smutsig eller slut på bensin eftersom det inte blir kul. Var försiktig när du bläddrar i vår recension för Hero Express.

Från utvecklaren som ger Publisher Fantastic Studio, kommer ett spel i retrostil som tävlar direkt till ditt hjärta, och förhoppningsvis blir det inte en jättepöl. Det spelet är Hero Express. Säg här att vi har ett gammalt retrospill-retrospel som är värt vartenda öre. Kiss-spelbolaget försöker göra saker som är för komplicerade. När detta händer har vi spel som släpps oberoende av sig själva, men det är inte fallet med det här lilla spelet om en messenger som behöver rädda världen.

Hero Express Recensioner - GameSpace.com 1

Hero Express får dig att köra över hela världen. Denna resa med elva olika racingresor med spel. Med dessa elva resor finns det elva unika fordon som du kan passera och köra på varje nivå. Alla typer av fordon varierar beroende på vilken nivå du spelar, oavsett om det är en snökarta eller en karta i en godkänd stad. Vissa fordon har släden och andra har hjul. Det finns hinder på varje nivå som hindrar dig från att nå slutet. Dessa hinder skiljer sig också åt på varje nivå. Papperskorgen, lufthål och mer placeras i din väg för att få dig att explodera.

Fordonet du kör har fyra expanderbara statistik som gör att du lättare kan passera varje nivå. Den fjärde uppgraderingen är motor, utmaning, hjul och dragkraft. Uppgradering av denna plats skapar eller kryssar nivåer för dig. Ditt fordon startar mycket långsamt och utan mycket kontroll. Ju mer du ökar, desto lättare är det att slutföra en nivå och gå vidare till nästa. Relaterade, beroende på dina svårigheter eftersom det finns två, normala och svåra. Var och en är utrustad med oddititeter och kommer att ge dig timmars kul.

Jag tar denna recension från två perspektivspel. Jag spelar PC- och Nintendo Switch-spelversionerna, medan mitt barn också spelar Switch-versionen. PC-versionen har mer komplexitet för ditt fordon eftersom den inte lätt roteras eller roteras. Kontrollerna på tangentbordet är ganska vanliga men enkla att lära sig. Say Switch, kontrollerna är mycket lättare att använda, men bilarna dricker mindre med ansikten snurrande och vridna. På grund av ökningen av mängden flip och rotation är det svårare att komma fram till kontrollpunkten och gasleveransen på PC-versionen. Lägg till alla fällor och små hinder i hela spelet och du har en kul tid men det är svårt att slutföra varje nivå. Det gamla spelet är verkligen den bästa versionen.

Obs: Vår kopia granskas på Nintendo Switch och Steam med koden från PR.

5 (100%) 1 Välj