Recensioner – Wolfenstein: Youngblood | Atomix

Recensioner - Wolfenstein: Youngblood | Atomix 2

Wolfenstein är ett spel med arv som några av spelen, men det har nått mognad och vunnit med Game Machines som tar tillgång till utvecklingen av dessa titlar. Med Youngblood Machine Games gick han med i Arkane Studios för att ge oss en annan vision, ett kooperativt onlinespel. Efter att ha tillbringat några titlar i BJ Blazkowicz-stövlar ger detta spel en stafett för dötterna till Terror Billy som nu måste avsluta med att nazisterna kommer framför dem. Men låt oss se vad som kan göras för Xbox One, Playstation 4, PC och Nintendo Switch.

Say Under Nazi Control

Historien om Youngblood inträffade efter händelserna i The New Colossus, det vill säga att nazisterna vann andra världskriget och kontrollerade världen. Vi är i Frankrike ockuperade av att frestas att kyssa soldater och mekaniska monster, detta efter att franchishjälten BJ Blazkowicz försvann spårlöst. I New Colossus är Anya, fruen till BJ gravid, undersökt och tvillingarna som är resultatet av graviditeten är huvudpersonerna i denna titel. BJ och Anya har utbildat Jesse och Zofia för att förbereda sig, överleva i denna värld och kunna försvara sig mot det försvar de möter. Förutom att komma ihåg sin far bad de att gå in i Panzerhunds mun för att försöka hitta ett svar.

Detta scenario är ett mycket bra ansikte för att introducera nya karaktärer som kan kontrolleras i franchisen och utvecklingen av Soph och Jes händer med ett bra ansikte under spelets första minuter, de använder ständigt en dialog som är stödjande, avskräckt och avskräckt. Men vi kan se hur de dödade de första nazisterna och deras reaktion på det. Tyvärr är Youngblood ett spel som hjälper lite in i karaktären, och därmed försöker han i berättelsen beskriva det. Jag förväntar mig inte diskussionen om kinematik som i de tidigare delarna, särskilt eftersom detta inte är ett AAA-spel, men mängden kinematik, som är det enda ansiktet där spelet utvecklar berättelsen, är väldigt lite och vad som presenteras och vad som presenteras

Det finns tillfällen att spelet kan förutsägas och spelas för att aktivera dig någon gång, nöjet är precis som en motivering för vad de vill hända, och ärligt talat är det en kliché.

Youngblood misslyckades med att få mig intresserad av tvillingarna, BJ, Arya och alla andra karaktärer som han presenterade, dagen kunde ge ett bättre ögonblick, men i den här avdelningen tillhandahöll han vad som gjordes med procedurerna för alu-alu denu denu denu för.

Skärmdump av Oninaki - 29:07:19 8.16 s. m.

Men bland de tider då det här spelet försöker ta fakta, finns det många stunts som ska tas, och det är där Youngblood kompenserar för några av de punkter som saknas i hans berättelse.

Dubbel glädje

Det finns två studier under övervakning av Bethesda som argumenterar för att göra spel med god stridsmekanik. Den första är Id-programvara och andra maskinspel. Och Youngblood besvikar inte, med lyhörda kontroller, panikrörelser och olika vapen som tas bort, väl utformade inte bara i sitt utseende, utan spelar i svaret de ger en sammanställning av att skjuta mot dina fiender. Alla speciella skäl. De är nya kolossvapen med katthänder, så minimala som möjligt. Men det kan uppskattas tack vare de silvermynt som du hittar när du utforskar och som en gåva. Enhancement System stöds inte i stort, men har tillräckligt med variation för att rymma din kampstil, du kan stödja en del av dina vapenstatistik för att hjälpa dig förbättra mer, öka mekbank cantek manek cantek manek cantek manek cantek mankant cantalad Bortsett från att kunna ändra utseendet på varje. Något som läggs till den här sändningen är fienden och deras rustning är svagare för vissa vapen, för det finns inte många flera eftersom de bara är två typer, vilket gör det enkelt för dig vilken typ av ammunition som kommer att vara aka behmad jimmad jimma anka denimmah jimma jimmang du har slut på nödvändig ammunition, för i det första ögonblicket kan spelet straffa dig om du inte spenderar kulan genom att sådd, något som behövs i spelet är inte ett problem.

Skärmdump av Oninaki - 29:07:19 8.16 s. m. 5

Wolfgang: Youngblood är en titel som du kan spela med vänner eller främlingar. Du kan köpa deluxe-versionen och genom att gradera vänner bjuda in någon att spela med dig, som inte behöver vara samma person, eller gå med i en främling session och döda nazisterna tillsammans och luta sig till en sammanställning. På grund av ett fall kan du vänta på din rädsla för hjälp eller förlora ett liv tillsammans, där du kan samla 3, så att mellan två har en chans att blöda 3 gånger, men om en av två passerar slutar spelet. Åh, och din sammanställning spelar med konstgjord intelligens, ibland hjälper han dig inte och han är några meter från dig. Så det bästa ansiktet att spela är med vänner, det kommer att göra äventyret roligare.

Skärmdump av Oninaki - 29:07:19 8.18 s. m. 2

Stridssystemet är bredare än i det tidigare spelet, för från början måste du välja flera aspekter av din rustning för att hjälpa dig att slåss, vilket kan rädda dig upprepade gånger, du kan välja mellan kastkriget, järnrustning och Sebtu besu unbok dani un sebtu bieb . Skyltarna är uttryckssymboler som ersätter dig för att få vissa fördelar, som att återställa rustningar eller din hälsa i Slaget vid Mellanöstern, bland annat som har längre tid, eftersom det finns fler nazistiska attacker och ger dig sätt att underlätta med mer komplicerade hastigheter . Om denna faktor finns det andra som är en del av din framgång i striden. Skicklighetsförmågor introduceras, som är indelade i tre huvudgrenar, muskel, styrka och intelligens, om detta låter som ett RPG-element, ja, de är ett RPG-element i Wolfenstein. För att låsa upp dessa passiva eller aktiva färdigheter måste du planera dig. För redan nu spelar du upp Wolfensteins nivå. Du kan samla mer ammunition från dina fiendens kroppar, förbättra din hälsa och pansar, lägga till tyngre vapen eller använda några drag för att bli obemärkt eller bli förstörd sammanställning. Konstigt nog hjälper inget att kontrollera det bättre, men det beror på att detta händer med dess användning. Ju mer meningsfullt, desto fler vapen du använder, desto bättre för dig.

Skärmdump av Oninaki - 29:07:19 8.14 s. m. 4

Dry Graffiti Du kan inte se en ökning av kyss på vad som levererades på The New Colossus, och för mycket delas med leveransen, inklusive ljudkvalitet och röster. Explosionen och vapnet var fantastiskt och rösthandlingen var bra, enligt soundtracket var det inte så mycket som jag ville. Så förvänta dig inte att se ett kyss hoppa från vad du har upplevt om du anger den sista titeln på franchisen. Det är mer detsamma, men det fungerar riktigt bra.

Skärmdump av Oninaki - 29:07:19 8.16 s. m. 2

Så hos oss kan nivåer, färdighetsträd, vapenförbättringar och element göra spelet väldigt roligt, eller hur? NU, om vi kan godkännas.

Döda fler nazister för ytterligare uppdragsnycklar.

Wolfenstein RPG-elementet är något som inte ingår i franchisen, medan det ökar de vapen som används för Bethesda-skyttar, jämnar upp för Wolfenstein-spelet. BJ Blazkowicz såg inte om han kunde bekämpa fienden och släppa honom mot honom med alla tillgängliga resurser för att förstöra honom, och letade efter vad vi kunde spara i relationerna med de dumma soldaterna. Detta är en känsla som Youngblood misslyckades med att förmedla. Istället för att få oss att inte vill be mot kyssens fiende, som i slutändan känns som en hel vandring, beslutar Game Machine och Arkane Studios att begränsa antalet ovan som kräver oss att erkänna att vi inte vi vi bor bara några om vi inte gör det. i spelet, och gör inga misstag, RPG-elementet har en shooter, men inte som beslutat att godkännas här. Det första ögonblicket av ett spel måste känns som ett äventyr, de måste ge din smak och kämpa med sina strider. Trots att du under den senaste Youngblood-segern, under de första två timmarna har gjort ett uppdrag att gå upp och kunna flytta upp historien, en uppgift som tar dig 2-3 timmar och kommer att belöna dig dåligt. Att placera en sådan vägg framför spelaren gör att denna titel misslyckas. Och det är intressant som slutet på New Colossus, som om de sa: “Den här sista delen, det skulle vara coolt att göra det till ett spel av sig själv.” Och sanningen är något som inte fungerar korrekt. Ingen rusning krävs under de första timmarna, och jag säger obligatoriskt eftersom du bestämde dig för att göra huvuduppdraget så återställ denna sköld att det är brådskande att fortsätta. Så du måste gå tillbaka till rebellbasen och börja beställa att äntligen lämna för att återfå din BJ. Återigen, nu, ett klassiskt element i RPG, men inte under de första två timmarna av spelet.

Detta spel ger dig valet att tyst, och till och med basera några av dina färdigheter som inte kan låsas upp på denna aspekt. “Användningsfrekvensen” vid din borttagningsfrekvens har en högre nivå, så det högre valet för att kunna använda områden där du inte “kan” elimineras med 2 eller 3 bilder.

Skärmdump av Oninaki - 29:07:19 8.19 s. m. 2

Striden äger rum i en mycket mer öppen värld och din sammanställning fullbordar målet, du hittar ansikten för att ansluta olika fält i detta öppna område, och det är fantastiskt. Alla rörelser per område utförs genom tunnelbanan, så du hittar en ny stationsyta för att återvända snabbare till kartan för att gå till ett annat område eller tillbaka till navet. Tyvärr är alla större uppdrag avslutade med samma ansikte, låsa upp ingången för att hitta koden, lösa den på datorn, få två nycklar för att ge åtkomst till andra datorer och lösa motståndarens sponsring av processen i processen. Det var var och en av de viktigaste uppdragen, med undantag för den sista striden.

Så från 9 till 11 timmar måste du avsluta det, 2 gör något och efterbehandling är en upprepande uppgift. Kanske förväntar jag mig mer än ett $ 30-spel, eller kanske priset inte matchar kvaliteten på uppdraget design, jag satsar mer för den andra.

Skärmdump av Oninaki - 29:07:19 8.15 s. m.

Och jag förstorade nästan glaset, det fanns en mikrotransaktion, en guldstång användes för att köpa läder, men det förstörde inte spelet eller något liknande, mer.

Bra idé, dåligt utförande.