Solitaire Time Warp: iPhone Review Card

Electronic Solitaire har funnits ett tag och det finns många versioner att välja mellan i App Store. Att hitta något unikt kan vara svårt. Eller det? Solitaire Time Warp: Korten kombinerar alla de klassiska reglerna för patiens med ett tidsresetema som gör saker intressanta. Här är några appbeskrivningar från App Store:

Res genom tid och utrymme i det bästa GRATIS kabalspelet! Följ noga kattungar genom historien och utforska nya världar genom att spela patiens med en spinning time loop.

Börja i det gamla Egypten och spela Pyramid Solitaire genom graven. Spela undervattens Klondike i Lost City of Atlantis tills du hittar nästa portal. Varje kortspel tar dig till en ny värld och tid!

Din listiga kattes resekamrat kommer att växa på dig när han tar dig genom allt svårare nivåer. Spela alla dina favoritkattspel – Golf, Spider, Yukon och mer – genom historien.

Öppna spelet gratis medan du njuter av nya nivåer, unika utmaningar, roliga bonusspel och nya upplevelser i gamla klassiker! Solitaire Time Warp erbjuder hundratals nivåer i olika unika världar.

Solitaire Time Warp: iPhone Review Card 1

Den öppnande animationen för detta spel visar en stor röd knapp som rekommenderas starkt att inte trycka. Från vänster kommer den svarta katten på hyllan och släpper oundvikligen föremål tills en artikel faller på knappen aktiverar tidsmaskinen och suger den fattiga katten in. Börja nu warp warp solitaire-äventyret. Nästa är handledning. Spelare får aktiva kort. Liksom klassisk patiens, klicka på nästa kort i den ordning som det andra är ordnat på bordet. Sekvenser kan gå upp eller ner när du rengör kort på brädet. Fortsätt i följd och få stjärnpremier ju längre strimmen fortsätter. Dra det aktiva kortet från bunten när det inte finns fler alternativ på bordet för att slutföra processen och avsluta repan. Handledningen är klar, nu är kraften i tiden aktiverad och det finns nu en ångringsknapp för att vända fel medan du spelar.

När användaren reser från en gång till en annan får vinnarrundan de mynt som behövs för att spela på varje nivå, köper ytterligare aktiva kort och betalar för ångra alternativet. Ju mer aktiva kort som inte används i slutet av omgången, desto fler mynt tjänas. Det finns möjligheter till gratis spel och bonusmynt erhålls varje dag och till och med varje timme. Stjärnor som tilldelas i slutet av varje nivå hjälper också till att låsa upp fler patiensspel. Svårigheten ökar när hinder som låsta kort, bomber och kortätare läggs till.

Nivåerna i denna applikation är visuellt tilltalande med animering och musik för att matcha tonen i varje tidsperiodstema. Spela genom Egypten, Atlantis, det vilda västern och mer. Jag hittade Solitaire Time Warp: Ett mycket trevligt kort. Det är enkelt att förstå hur man spelar det, men de ytterligare hinder på vägen gör det roligt och utmanande. Med varje kortbord ordnat annorlunda har jag aldrig känt mig uttråkad och haft svårt att lägga ner det.

Time Warp Solitaire: Kort, inte den vanliga patiensen som används, men definitivt värt att ladda ner för kortspel fans. Denna applikation är nu tillgänglig gratis i App Store. Android-användare kan också hitta det på Google Play här.

Solitaire Time Warp: iPhone Review Card 2
Solitaire Time Warp: iPhone Review Card 3