Upphetsad recension för Xbox One

När du börjar göra flera spelare är det viktigt att ta med nya idéer snarare än hur tusentals utvecklare har gjort tidigare. Återuppspelbarhet är nyckeln för att titta på flera spelares titlar bland hundratals konkurrenter. Även de bästa onlinetitlarna kommer inte att vara så länge på en lista över tillgängliga spelaralternativ om utvecklaren inte stöder det med nytt innehåll kontinuerligt. Jämför bara Fortnite med PUBG och vägen de har rest under de senaste åren. Därför är det viktigt att ha tillräckligt med innehåll vid lanseringen för att bilda en stark initial gemenskap. Ibland lämnar utvecklare bara ett hemskt spel i Early Access och börjar sedan göra det från början. Passion är ett fritt att spela spel som är i processen som enligt min mening är uppdelat i två separata delar och tyvärr är en av dem så rörig att det gör att spelet inte ens är värt att vara på butik. Detta är vår Vigor-recension för Xbox One.

Recension av Excitation 2

Andan att försöka vara en konkurrenskraftig looter-shooter-upplevelse med de enklaste elementen som finns i varje titel i samma genre, medan det aldrig ger framgång till spelet. En gång i tiden användes flerspelarläget i videospel för att utmana spelare baserat på deras prestanda i att döda varandra utan andra faktorer för att påverka rankningen, men med ankomsten av nya idéer till branschen började multi-spelarområdet att förändras och utvecklas. Looting är nu en del av varje titel på flera spelare och ibland tillräckligt modigt för att förvandlas till huvudmålet för spelarna som kämpar mot varandra för att inte nå en viss punkt utan att nå mer från lekplatsen medan de lever. Men vad händer om bytet täckte skytten? Hur är spelet om du plundrar utan att bli utmanad? Tja, det kanske skulle vara som Spirit.

Spänning har bildats från två huvuddelar: Först måste du gå in i tävlingsområdet och jaga ditt byte medan andra spelare kan jaga dig. Sedan kommer du tillbaka till din bas för att använda det du har fått. Eftersom jag är redo att dela min besvikelseupplevelse i den första delen, har jag mycket att dela om intressanta efterföljande spelfunktioner.

Andlig recension 3

Att hitta ett jobb som plundras i Vigor är det absolut ingen betydande utmaning. Du kommer att ange en stor karta med upp till 11 andra spelare för att få så många resurser och sällsynta föremål från så många speciella platser som du kan, men huvudmålet är att kapa en inventering av airdrops som faktiskt har mer än du behöver. höja ditt tält och förbered en ny redskap för dig. Först och främst stämmer inte kartans storlek och antalet spelare i det. Vigor visade sex kartor under olika väderförhållanden och alla var för stora för att 12 spelare kunde hitta och döda varandra, vilket orsakade en brist på kamp bland spelarna. Föreställ dig att du spelar en shooter men du hittar inte tillräckligt med fiender för att tillfredsställa dig vad du vill. Den enda utmaningen för fotograferingsdelen inträffar innan du går in i online-matchen när du förbereder vapen, ammunition och annan utrustning för action-fronten, om du dör kommer du att förlora allt. Dessutom har detta spel bara ett enda läge som gör dig uttråkad att spela Vigor. Detta är inte något som Battle Royale med högt uppspelningsvärde.

När det gäller att spela vapen ser Vigor ganska hårt ut med ett semi-realistiskt målsystem som inte tillåter dig att besegra fiender på avstånd enkelt. Egentligen verkar det som skjutspelet jag upplevde på PUBG, men det känns ändå bra nog att hålla er involverad.

Andlig recension 4

Låt oss nu gå in på den goda sidan av spelet, där du använder ditt byte för att öka ditt läger som inte är för litet. Du har många val på skrivbordet att spendera dina pengar och resurser, och intressant, när du antyder förbättringar i ditt läger, får du tillgång till nya vapen, tillbehör och kosmetiska föremål, som uppmuntrar dig att plundra mer och mer många fler, även om att plundra delar känner sig frustrerade.

Förbättringssystemet består av flera åtgärder och du kan välja de saker du vill fokusera mer på. Du kommer att kunna skapa nya vapen i ett turbaserat system, där det tar tid att bygga varje nytt objekt eller göra nya reparationer.

Andlig recension 5

Slutligen måste vi också titta på diagram och tekniska delar av Vigor. Medan ljus- och vädereffekterna passar bra med de små budgetspelen i den aktuella genren, är Vigors huvudproblem den oförglömliga förseningen i att ladda strukturer som bara förstör allt, särskilt när det tar så lång tid för spelet att göra strukturer korrekt. Dessutom är andra tekniska aspekter inklusive animering och ljud godtagbara.

Om du frågar mig, behöver Vigor definitivt fler förbättringar och mer nytt innehåll för att bli en framgångsrik och underhållande multiplayerupplevelse med hög replaybarhet. Spänning uppmuntrar dig att jaga och plundra, men det är faktiskt inte kul på spelarens sida av spelet med obalanserat spel och brist på innehåll i läget.

Xbox One-tangenten tillhandahålls för granskningsändamål.