Xiaomi mengumumkan memandu Perakam 2 dengan ciri yang lebih baik

Xiaomi mengumumkan memandu Perakam 2 dengan ciri yang lebih baik 1Xiaomi mengumumkan memandu Perakam 2 dengan ciri yang lebih baik 1

Xiaomi, penguu điện thoại pintar Trung Quốc terus meningus mendorong sản phẩm baru cho đến pasaran. Produknya diterima dengan baik, sau đó telah bertahan lama di pasaran kerana kualiti sản phẩm yang dihasilkan dengan harga yang berpatutan. Xiaomi telah melancarkan peranti seterusnya.

Untuk pelancaran seterusnya Xiaomi telah memperbaharui Xiaomi Driving Recordernya 2 máy ảnh pengawasan dan rakaman jalan raya. Sản phẩm Kedua-dua tersebut berada di bawah jenama Mijia.

Versi perakam pemanduan seterusnya semestinya lebih baik. Máy ảnh dapat merakam apa sahaja dan segala-galanya semasa pengguna memandu, dan video yang dirakam akan có định nghĩa về yang lebih ambar daripada Versi sebelumnya.

Trình ghi âm lái xe sẽ có thể gửi tin nhắn đến Cina tài năng, sau đó máy chủ web trong Trình trộn Juga sẽ có thể mang lại lợi nhuận tốt nhất có thể.

Perakam Memandu Xiaomi ini 2 akan hadir lense yang mampu merakam dalam kualiti 2K. Ia lềuunya lebih baik daripada perakam sebelumnya yang hanya mampu merakam dalam 1080 Full HD. Selanjutnya, máy ảnh baru juga dapat merakam dengan penglihatan hangga 140 darjah yang meliputi permukaan tỷ lệ.

Camera baru boleh merakam video hingga 1600p. Camera menggunakan cảm biến gambar OC OS05A10 yang disertakan dengan F1.8 khẩu độ dan lensa sudut lebar lebar 140 darjah. Ia memerlukan ruang simpanan yang lebih sedikit kerana mã số H.265. Ia menggunakan aplikasi Mijia Xiaomi cho đến sambungan dan menggunakan aplikasi ini pengguna dapat melihat gambar yang diambil melalui camera dalam masa nyata.

Penambahbaikan berlaku bukan sahaja di Arena penyeleaanan; máy ảnh boleh merakam thất bại âm thanh dengan akses suara dalam bahasa Cina. Selain itu, ia juga dilengkapi dengan penglihatan malam dengan pengurangan bunyi 3D. Versi baru ini akan berharga 399 nhân dân tệ. Mulai sekarang, ia akan mula dijual pada bulan Jun 1 di Trung Quốc.